Oldalak

2012. június 27., szerda

Elmaradások II. :)


Sziasztok!
Újra itt, Törpém most evett, és nem óhajt aludni, így rettentő gyorsan begépelek egy hetet.. :) Bár már este van, s nem tudom meddig jutok a következő evésig, de holnap akkor onnan folytattom. :)
2012. 05. 28. Hétfő:
Fél hétkor keltünk, Koppány evett, majd Apa büfiztetett. De hiába tette mellém éresztem pisis… Ő persze nem vette észre… Na mindegy volt belőle egy kis veszekedés is.. Így gyors öltöztettés, majd megint evett. Én visszaaludtam, Koppány meg Apával kint volt a konyhába. Játszott Apával, majd nyolckor arra keltem, hogy Koppány kopogtatt az ajtón. :) Elaltattam, majd mi is reggeliztünk. Fél tíz – tíz körül cicizett, majd játszott, elaludt. Egykor cicizett, majd fél háromkor sütőtököt evett. Megint játék és alvás. Négykor evett, majd játszott, fél hattól vihar volt így nem aludt. Hatkor a nevetéstől elkezdett csuklani és akkor kapott cicit. Hétkor kezdett álmos lenni, így gyors pancsi és alvás. Fél kilenckor felkelt, kilenckor cici és alvás tovább. :)
2012. 05. 29. Kedd:
Hajnal fél négykor kelt Koppány, ő mellettem Apa meg a lábunknál aludt. :) Apa ötkor kelt, én is megébredtem, de visszaaludtam. Öt negyvenkor keltem, Koppányt megciciztettem, majd miután Apa elment visszaaludtunk. Kilenckor keltünk, evett, majd én is reggeliztem anyukámmal. Koppány álmos volt és csak cicin aludt el fél tizenegykor. De már tizenegykor fent is volt. Gyors öltözés és írány nővéremnek kaját vinni. :D Délben elindultunk, majd egyre értünk haza. Haza fele a babakocsit teljesen felkellett ültetni, mert húzta fel magát. Koppány játszott, majd fél kettőkor evett, s játszott tovább. Kettő – fél három után evett krumplit répával. Takarítottam, majd Krisztáért mentem, Koppány háromkor elaludt. Négykor már fent volt, fél ötkor evett, játszott, fél hatkor elaludt. Negyed nyolckor kelt, evett, nyolckor fürdött. Elaludt öt percre majd játszott. Fél tíz cici és alvás. :)
2012. 05. 30. Szerda:
Fél nyolckor keltünk, Koppány evett, majd játszott. Kilenc körül elaludt, majd tízkor evett, játszott, elaludt. Fél egykor evett, majd kettőkor elaludt. Fél háromkor felkelt, így gyors elkészítettem a ruháját, anyukám felöltöztette, míg én átszaladtam Krisztáért. Már kint vártak anyukámmal, így gyors mentünk le Apa elé. Boltba beszaladtunk haza fele, majd játszott. Fél négykor evett, játszott, aludt. Majd felkelt és tovább játszott. Hétkor evett, nyolckor fürdött.
2012. 05. 31. Csütörtök:
Reggel ötkor evett Koppány, Apa ment, utána visszaaludtunk. Kilenckor keltünk Koppány evett, de nagy csoda, mert nyolckor kellett volna ennie, de mellettem beszélgetett, és plusz egy órát ráhúzott. :) Evés után játszott, majd fél tizenegykor elaludt. Délben felkelt, evett, majd játszott. S elaludt kettőkor, én takarítottam, majd fél háromkor felhívott az egyik ismerősöm nincs kedvem sétálni. Mondtam Koppány alszik, háromkor kell enni, felébred eszik és ha ők még kint vannak akkor mehetünk. Három előtt elmentem Krisztáért, aztán háromkor evett Koppány, utána telefonáltam, pont itt voltak a háztól nem messze, így bejöttek még készültünk. Fél négytől fél hatig sétáltunk. Haza jöttünk Koppány evett, majd elaludt. Én addig vacsiztam, majd hétkor kelt, TV-t néztünk, majd fürdés, és alvás.
2012. 06. 01. Péntek:
Fél hétkor keltünk, Koppány evett, majd visszaaludtunk. Úgy volt, hogy ha Koppánynak jobban előjön a szipogás viszem orvoshoz. De szerencsére nem jött elő. Fél nyolckor keltünk, esett az eső. Nem vittem orvoshoz, már nem szipogott. Kilenckor elaludt az ölembe Tv nézés közben. :) olyan aranyos volt. :) Persze cumi nélkül. :)Tízkor kelt, evett, majd játszott. Délben megint a kezembe tévénézés közben aludt el. :) Csak most rafináltabb volt, nézte egy darabig velem a filmet és utána aludt el. Nem aludt sokáig, egykor kapott krumplit almával (saját), jó sokat megevett belőle. Majd háromnegyed kettő körül kért még cicit.Utána alvás, én takarítottam, Krisztáért mentem, közben Apa is megjött. Négykor felkelt, játszott, produkálta magát Apa előtt, majd ötkor evett, fél hatkor elaludt, hétkor evett, én filmet néztem, Koppány ölembe játszott, s nyolckor pancsi. Viszont most éjjel ügyes volt, tízkor evett, s utána csak háromnegyed négykor, mert még mindig három óránként eszünk. :)
2012. 06. 02. Szombat:
Reggel hatkor keltünk, evett, majd elkezdett játszani.Fél óra múlva elaludt, de nem sokáig, mert fél nyolckor megint fent volt evett, s aludtunk tovább. Háromnegyed tízkor keltünk, játszott, majd negyed tizenegykor evett, utána játszott. Dél előtt evett egy kis almát, majd délben elaludt. Fél háromkor kelt, kapott almát barackkal, végre ez is bejött. Negyed négykor cicizett, majd játszott, produkálta magát, s ötkor elaludt. Hatkor kelt, cicizett, majd játszott, nyolc fürdés. Háromnegyed kilenckor elaludt, majd tízkor kelt és nem akart aludni.
2012. 06. 03. Vasárnap:
Megint hatkor keltünk, Koppány evett, s mi elaludtunk, Apa betette Koppányt a kiságyba, s elvileg felkelt, én aludtam. :) Én csak fél nyolckor keltem, megetettem Koppányt, játszott, s kilenckor megint evett. Közösen játszottunk, majd elaludt.Én addig elkészítettem az ebédjét.Borsót krumplival és csirkemellel. Délben felkelt, és megkóstoltattuk vele, nem jött be neki. Lehet a borsó miatt. :( Fél egykor cicit kapott, játszott és elaludt kettőkor. Mi Apa névnapját ünnepletünk ekkor előre, mert holnap lesz. Háromkor kelt cicizni, majd megint jött a játék, s az alvás. Hatkor cici, majd nyolc fürdés.
Mára ennyi, mert Törpét elkell altatnom, meg szeretnék én is lefeküdni, mert 3 napja éjjel sírva ébredünk, és keveset alszunk.
Mindenkinek jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése